Na kolo za zdravo telo - lepote pokrajine

Ko boste enkrat na poti, se ne boste mogli upreti lepotam pokrajine.

Ko boste enkrat na poti, se ne boste mogli upreti lepotam pokrajine in krajev na destinaciji. Ob kolesarskih poteh lahko izkoristite odmore za lepe razglede, oglede naravnih in kulturnih znamenitosti in kulinarične užitke. Razpredene poti po destinaciji Krško omogočajo nepozabna kolesarska doživetja.

Ciljna skupina:
- družine
- pari
- športni navdušenci

S kolesom ob reki Savi
Kolesarska pot se začenja pri Gostilni Pečnik - preko reke Save - desno po lokalni cesti mimo gradu Turn - mimo naselja Rožno na Blanco - skozi podvoz železniške proge  levo na kolesarsko pot ob obrežju reke Save - nazaj v Brestanico - skozi podhod železniške proge preko reke Save do gostišča Pečnik.
Dolžina poti: 15 km

S kolesom do ribnikov v Mačkovcih
Kolesarska pot se začenja pri Gostilni Pečnik - preko reke Save - levo mimo gradu Turn na obrežje reke Save do Hidroelektrarne Krško - spust pod obvoznico ceste v podhod železniške proge do lokalne ceste v Soteljskem - levo nazaj v Brestanico - v tunel nekdanje ozkotirne železnice - do mostička potoka Brestanice - naprej po lokalni cesti v Anže, Veliki Dol  in Koprivnico - levo navzgor na  Veliki Kamen - spust in vzponu - levo v Lokve in naprej na Raztez - strmi spust do ribnikov v Mačkovcih in nazaj v Brestanico.
Dolžina poti: 27 km

S kolesom okoli Brestanice
Kolesarska pot se začenja pri Gostilni Pečnik - preko reke Save ob potoku Brestanica - desno pri Gasilskem domu skozi krajši tunel - prečkamo most potoka Brestanica in kolesarimo ob potoku v Anže - levo na Gorico mimo cerkve in pokopališča - spust in vzpon na Raztez - desno pri avtobusni postaji in na naslednjem križišču levo v Armeško - levo v Brestanico - desno pri gostišču Allegro  mimo Osnovne šole Adama Bohoriča v Dolenji Leskovec - sledi strm vzpon na Likov vrh - naprej na Rožno do glavne ceste - levo ob reki Savi mimo gradu Turn do izhodišča.
Dolžina poti: 24 km

Na kolo za zdravo telo - lepote pokrajineNa kolo za zdravo telo - lepote pokrajine

Vas zanima več?

Za vse dodatne informacije, rezervacije ali odgovore vas prosimo, da nas pokličete ali nam pošljite sporočilo.